Czy warto kupić iPada?

Mimo iż rewolucyjny tablet od Apple ma za sobą już 5 generacji, ja kupiłem go dopiero niedawno. Używany jest u mnie codziennie, w domu, szkole czy w kawiarni. Staliśmy się więc nierozłączni. Znam to urządzenie na tyle, że postanowiłem wymieć większe wady i zalety tego urządzenia.

Niektórzy twierdzą, że tablet nie zastąpi laptopa. Pewnie mają racje, gdyż bardziej zaawansowanych operacji na tablecie nie przeprowadzimy. Jednak ja bez laptopa jak i samego komputera stacjonarnego jestem już długi czas. Stało się tak, gdyż po prostu zepsuł się i już.
W domu oczywiście jest kilka laptopów więc po prostu z nich korzystałem. Trzeba podkreślić, że jestem typowym przeciętnym człowiekiem, jeśli chodzi o korzystanie z owego sprzętu. Przeglądanie internetu, pisanie dokumentów, oglądanie filmów. Nie gram w zaawansowane gry, nie tworzę też grafiki.
Od kąd stałem się szczęśliwym właścicielem tabletu z pod znaku nadgryzionego jabłuszka, komputer był potrzebny mi tylko raz.

źródło: http://cdn2.mos.techradar.futurecdn.net///art/software/onenote-ipad-578-80.jpg

1. Niesamowity wyświetlacz

Jak pewnie wiecie lub nie, nowe generacje urządzeń Apple, posiadają wyświetlacz retina. Charakteryzuje się on dość wysoką rozdzielczością, czyli pikselami niedostrzeganymi ludzkim okiem. Faktycznie, ekran według mnie jest niesamowity. Obraz wyświetlany na iPadzie jest ostry, wyraźny i po prostu piękny. To samo mogę powiedzieć o wyświetlany, tekście.


2. Bateria

To niesamowite. Bateria w moim tablecie wytrzymuje często do 10 godzin. Warto jednak wspomnieć, iż nie korzystam z sieci 3G, bo po prostu posiadam model bez modemu. Przeglądam za to internet po przez WIFI. Przeglądam strony, oglądam filmy.


3. Działa

Miałem okazję korzystać z tabletu który chodził na androidzie. Kropka. Na iPadzie nic się nie zacina, a wszystko chodzi płynnie. iPad nigdy nie sprawiał mi żadnych problemów. Jeśli chciałem coś zrobić, to robiłem to. Po prostu.


4. Lekki, cienki, wygodny

Jak wcześniej wspomniałem, biorę ten tablet do szkoły czy kawiarni. W plecaku nawet go nie czuję (zalecam za to dobry pokrowiec). Korzystając też z niego, po prostu czuć, że jest dobrze wykonany. Żadnych niedoróbek.


5. Firma

Chyba jeden z punktów który jest po prostu istotny. Przyjemnie komuś się pochwalić, że masz iPada. Produkty apple, są po prostu modne i kojarzą się dobrze, bardzo dobrze.

Teraz za to czas, żeby przejść do wad, gdyż nie ma ideałów.


6. Cena

Cena tego urządzenia jest po prostu za duża. Mam wrażenie, że duży dodatek płacimy za samą markę. Tak samo jeśli chodzi o akcesoria. Nie wyobrażam sobię po prostu tego urządzenia bez chociaż jakiej kolwiek formy ochrony. A za pokrowiec trzeba zapłacić i to nie małe pieniądze. Oczywiście mamy możliwość kupienia czegoś nie od samego Apple. Jednak wszystkie akcesoria od tej właśnie firmy, są po prostu wykonane jak jej urządzenia czyli na wysokim poziomie oraz są idealnie dopasowane do sprzętu.


7. Koniec

Pisząc drugą wadę, nie miałem pomysłu na drugą wadę. To chyba mówi samo za siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz